2nd of August '89 Part 2

2 Ağustos 2009

2 Ağustos 2009 gününe kadar geçen bir yıllık süreç bana farklı tecrübeler kattı. Öncelikle sürekli yaşadığım şehri değiştirdim. Artık bir istanbul’lu olarak istanbul’a taşındım ve Allah izin verirse hayatım boyunca orada yaşayacaktım.
Kazandım üniversite vakıf üniversitesiydi. Elbette devlet üniversitelerinden bir çok farkı olacaktı. Artık orası benim üniversitemdi. Kendisi adını İstanbul’dan almıştı. Yeditepe Üniversitesi! Kayışdağı diye bir yerde. Güzel bir yer. Orada farklı insanlarla tanıştım. Bazılarıyşa arkadaş oldum. Sırlarımı paylaştım. Onlarla beraber gezdik, tozduk, içtik. Hatta finaller sonrasında halimiz ne olacak diye moda sahilinde kara kara düşündük!
Bu bir yıllık süreçte her ne kadar farklı tecrübeler edinmiş olsam bile kalbimin nasır tutmasını engelledim; Çünkü öyle insanlar gördüm ki İstanbul onları değiştirmiş. Daha katı, daha acımasız olmuşlar. Eğer öyle olmazlar ise bu “hayata tutunamazlarmış”; Çünkü onlar için neredeyse herşey paraymış! Fakat insanın kalitesi, bir aylık kazancının ne olduğu ya da altında hangi arabanın olduğu ve nerede yaşıyor olduğu değildir! Önemli olan hayata nasıl baktığındır. Nelere sahip olamadığın değil, nelere sahip olduğundur. İnsan bir simit ve bir çay ile de mutlu olabilir. İnsan varlık içinde yokluk yaşadığı gibi yokluk içinde de varlık içinde yaşayabilir. Az önce dediğim gibi asıl soru şu “ hayata nereden bakıyorsun?”.


Ersin Onur ELARSLAN

Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Her İpucu Yeni Bir Kapı Aralar

LaVita E Bella-2

This is "America"