Kısaca Aşk

Çok önceye dayanıyor bu aşk hikayesi. Hiç bir zaman söylenememiş, kalbimin çok derinlerinde kalmış bir sevda bu.

Sana bunu hiç söyleyemedim. Söyleyemezdim de zaten. İnsanların tepkisinden korktum. Belki de senin cevabından... 

Yoksa hep ulaşılmazı mı tercih ettim? Eğer öyle ise, sen benim tek ulaşılmazım, tek gerçek aşkım oldun. 

Sana olan aşkımı çok derinlere gömdüm ama ne çare! Ne yapsam sana olan duygularımı dizginleyemedim. Sen benim tek gerçek aşkım oldun. 

Bazen bir yaz akşamı karşıma çıktın bazen bir rüyada. O rüya gördüklerimin en güzeli, en büyüleyici olanıydı. Sanki Tanrı'dan bir hediyeydi.. Uyanmak istemedim. Tekrar ve tekrar yaşamak istedim hiç yaşamadığım o duyguyu. Sana dokunmayı.. Seni güldürebilmeyi, o gülüşüne sebep olmayı.. Beraber uyumayı.. Belki sadece bir rüyaydı. Ama o bile benim için çok değerliydi. Seni yaşayabiliyordum rüyamda.

Ve işte şimdi anladım ki, ben sana olan duygularıma hiç bir zaman gem vuramamışım. O güzel gözlerin, saçların, dudakların, sesin inan hiç bir zaman aklımdan çıkmadı.

Sana ulaşabilmeye çalıştım çoğu zaman. Ama yapamadım. Kendime göre sebeplerim vardı elimi kolumu bağlayan. 

Ne olursa olsun seni hala kafamdan çıkarabilmiş değilim. Seni hala seviyor ve düşünüyorum.. 

Tüm yalanları bir kenara bırakıp seninle konuşsam gözlerinin içine bakarak..

Sana, seni ne kadar sevdiğimi anlatmaya çalışsam..

Bilmezdim
Şarkıların bu kadar güzel
Kelimelerin kifayetsiz olduğunu
Bu derde düşmeden önce

Bir yer var, biliyorum,
Her şeyi söylemek mümkün.
Epeyce yaklaşmışım duyuyorum,
Anlatamıyorum.

Bu böyle bir şey. Sana olan aşkımı kelimelerle ifade edemiyorum. Çünkü sen bana Tanrı'nın bir armağanı, lütfusun. Ab-ı hayatımsın. Seni kelimelerle nasıl anlatabilirim ki. Sadece aşkımı dile getirmeye çalışırım, aklımda senin siluetin.

Yıllar ne kadar geçse dahi seni unutamayacağımı anladım artık. Seni içimde gizlice yaşamaya başladım..

Belki bir gün, bu sıradan hayatımı renklendirir, bana cenneti yaşatır, beni Dünya'nın en mutlu erkeği yaparsın...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Her İpucu Yeni Bir Kapı Aralar

LaVita E Bella-2

This is "America"